Andra upplagan

Da Capo al Fine

Sura äpplen

Publicerad 2013-03-09 19:02:21 i 9-5,

Kan inte direkt säga att det är en bra dag idag. Inte när en vaknar och känner sig som ett gammalt uttuggat tuggummi, rullar upp ur sängen, startar datorn, kedjar fast sig vid densamma och börjar jobba.
Ibland, när det där flytet kommer är det roligt. Men vissa dagar, som idag, hackar det som om vissa bitar inte riktigt satt fast.
Antar att det hela mest handlar om att jag är sur för att jag inte kom med på en utbildning på jobbet som jag sökt (för en gångs skull, jag söker aldrig något). Sur på de idioter som skickar ut ett mail med att "tyvärr fick andra som behöver kursen bättre gå". Vadå behöver bättre? Vad är jag? Jävla idioter. Sedan facebookar vissa av dem (som uppenbarligen behövde kursen bättre) andra att de kom med och då känner jag mig så här:
 
 Se om jag tänker söka någon av era jävla skitutbildningar igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katt

Olyckliga omständigheter, jojo. Men det kunde vara värre, det kan det alltid. Anpassa sig och gå vidare. Hur gör man det? Jag vet inte, men jag kan inget annat än försöka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela