Andra upplagan

Da Capo al Fine

Lite magic fingers på det

Publicerad 2013-03-24 14:00:00 i Sjukdomsinsikt,

 
Efter alla dessa timmar i sträck framför skärmen kändes ena axeln ungefär dubbelt så stor som den andra. Eller som en helt annan axel, någon annan stans, typ mitt i en eld.
Men tänk vad en kan göra på nätet, mitt i natten också. Jag bokade en massagetid på väg till jobbet (så otroligt chict det känns...). Har gått förbi där många gånger, men aldrig varit inne på stället. Det ser i alla fall rent ut och en slipper "få massage i en hawaiiansk grotta" som ett annat ställe erbjöd. Jag kan gärna betala för att få slippa det...
Fast de hade inte sakrokranialmassage, som fanns på ytterligare ett ställe. Tänk vad en hittar när en googlar lite. Tur det, det låter lite läskigt. Jag vill nog ha min sakrokranial (vad det nu är för något) omasserad.
Huvudspa var det inte heller. Skrattar varje gång jag åker förbi den skylten. Först hette det stället Frisör eller Saxoklipp eller något sådat. Sedan blev det "hårkonsult" - och dubbelt så dyrt. Men nu har det tydligen gått inflation i konsulterna för den senaste (och säkert dyraste) versionen är alltså "huvudspa". 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katt

Olyckliga omständigheter, jojo. Men det kunde vara värre, det kan det alltid. Anpassa sig och gå vidare. Hur gör man det? Jag vet inte, men jag kan inget annat än försöka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela