Andra upplagan

Da Capo al Fine

Dag 01 – Presentation

Publicerad 2010-11-13 00:50:59 i Sjukdomsinsikt,

Det här verkade lite roligt. 30 inlägg med olika teman på 30 dagar. Åtminstone 30 inlägg... Behöver kanske lite struktur i bloggandet. Komma igång, sådär bara. Well, here goes...

Alla gånger man suttit där och rapat, förlåt repat upp jag heter Katt och jag jobbar på det här stället och gör ditten och datten. Har aldrig varit i den där ”hej jag heter Katt och jag är besatt” 12-stegsgrejen. Kanske borde. För jag är besatt. Av diverse saker. Och arg.

Ibland vid de där krystade presentationerna vill man bara säga att det ska ni skita i.

Hej jag heter din mamma och jag jobbar här.

Hej jag heter, nej föresten, håll käft nu skiter jag i det här. Bored now.

En gång på uni var det en kille som sa hej jag heter Jan (kan vi väl säga) och jag är bög. Då var det lite mer provocerande än nu. Folk blev JÄVLIGT provocerade. Jan mös.

Hej jag heter Katt och jag har en dissasociativ och deppressiv personlighetsstörning med lätt maniska drag, jag gillar lila och stretchtyger och guld och sammet och knähundar och travsport

Hej jag heter Katt och jag är mytoman (äsch jag ljuger)

Hej jag heter Katt och har inga byxor på mig

Hej jag heter Katt, nej det heter jag ju inte, vad heter jag nu igen, äsch ni kan kalla mej Kung Berta

Hej jag heter DÖDEN och jag har kommit för att hämta dig



Bra profilbild för fejan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katt

Olyckliga omständigheter, jojo. Men det kunde vara värre, det kan det alltid. Anpassa sig och gå vidare. Hur gör man det? Jag vet inte, men jag kan inget annat än försöka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela