Andra upplagan

Da Capo al Fine

The dark side of morgontidningen

Publicerad 2010-03-19 21:35:47 i Allmän idioti,

Varje gång Hanne Kjöller skriver i DN vill jag sälla mig till den växande skara som vill säga upp prenumerationen av det skälet. Med det förbehållet att jag gärna börjar igen om hon slutar. Samt skickar en gräddtårta.
Ibland önskar man nästan att man inte vore läskunnig. 
Vad är det för fel i huvudet på henne? Sjuka inte är sjuka och nu senast att fattiga i Sverige egentligen inte är fattiga. Vad kommer nästa artikel att handla om? Krig är fred? Frihet är slaveri? Okunnighet är styrka? Å andra sidan kan jag mycket väl tänka mig att hon gärna hyllar det sistnämnda, jag menar det har ju gett henne en plats på ledarsidan i DN.  
Förstår att folk skrivit och önskat att hon fick någon smärtsam, kronisk sjukdom. Hon verkade själv jävligt förvånad. Som sagt, något fel är det ju.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katt

Olyckliga omständigheter, jojo. Men det kunde vara värre, det kan det alltid. Anpassa sig och gå vidare. Hur gör man det? Jag vet inte, men jag kan inget annat än försöka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela