Andra upplagan

Da Capo al Fine

Tanke i tunnelbanan

Publicerad 2010-03-02 22:39:14 i It's my party,

Retushering kan verkligen gå till överdrift. Vad har de till exempel gjort med Björn Ranelid här?


Jag blir för övrigt så glad som en liten lärka när jag kommer hem vid tiotiden och hittar en liten present på hallmattan... Ett kuvert med ett jättekorrektur som jag glömt bort att det skulle komma idag. Hej nattarbete. Tur att jag inte var ute och slagit runt. Inte rullat någon aldrig så liten hatt (vad hade de egentligen för sig på den tiden?) Och jag minns inte ens när jag var på lokal sist. Asocial eremitkräfta var ordet, sa Bull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katt

Olyckliga omständigheter, jojo. Men det kunde vara värre, det kan det alltid. Anpassa sig och gå vidare. Hur gör man det? Jag vet inte, men jag kan inget annat än försöka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela