Andra upplagan

Da Capo al Fine

Day of the Grumpy

Publicerad 2009-12-12 17:28:06 i 9-5,

Ungefär så här känner jag mig idag.



Kan bero på det jag jobbar med just nu, deadline rush. Ibland kan man bara skratta åt eländet men idag föredrar jag att sura. Helst av allt vill jag kasta mig ner på golvet, sparka och skrika, "jag vill inte". Vet inte varför jag plötsligt blev tre år gammal. Kanske det har med textförfattarens intellektuella och språkliga nivå att göra?  
Förmodligen, men det är bara en tillfällig svacka i humöret.
Ett 24 minuter långt animeavsnitt kanske kan få mig på bättre tankar. Wakarimashita ka? Hai.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katt

Olyckliga omständigheter, jojo. Men det kunde vara värre, det kan det alltid. Anpassa sig och gå vidare. Hur gör man det? Jag vet inte, men jag kan inget annat än försöka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela