Andra upplagan

Da Capo al Fine

Dödens tyg

Publicerad 2012-09-17 21:00:37 i Bodyography,

Vad är det för fel på bomull? Jag bara undrar varför alla i plussizestorlek nödvändigtvis måste ha underkläder i dödens tyg (polyester). Det finns tamejtusan inte en enda bh i d-storlek i bomull, bara polyester och glansig elastan så långt ögat når. Ska vi straffas? Dessutom, en sak till, varför måste alla bh:ar ha bygel? Jag frågade i en riktigt lyxig bh-affär, en sådan där man förväntar sig att expediten ska kunna se på en vilken storlek man har, efter bh utan bygel i d-dd. Hon såg på mig som om jag just skändat flaggan. På twilfit hittade jag äntligen en, bomullsfodrad och snygg. Det visade sig sedan vara en ammnings-bh, men vad fan, funkar det så funkar det.
Syntet är helt okej i baddräkter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katt

Olyckliga omständigheter, jojo. Men det kunde vara värre, det kan det alltid. Anpassa sig och gå vidare. Hur gör man det? Jag vet inte, men jag kan inget annat än försöka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela