Andra upplagan

Da Capo al Fine

En vanlig myra

Publicerad 2009-12-08 16:59:11 i Sjukdomsinsikt,

Två översättningsuppdrag som ska vara klara nu, igår, idag, på en gång. Men varför vara klar före deadlne? Lite fegt, tycker jag.  Därför löser jag korsord, ser på Heroes och börjar varje dag med att gissa i Lottens fantastiska litterära julkalender. Så jävla obildad är jag uppenbarligen inte. Fast för det mesta sitter jag och skriver som en liten ettermyra. Dock en något långsammare ettermyra än vanligt på grund av handledsskenorna. Kanske bara en vanlig myra. För att göda uppskjutarjävulen ännu mer tror jag att jag ska läsa lite bloggar.

















Übercoola accessoarer del 1:
Vill ha en monokel, eller kanske en lornjett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katt

Olyckliga omständigheter, jojo. Men det kunde vara värre, det kan det alltid. Anpassa sig och gå vidare. Hur gör man det? Jag vet inte, men jag kan inget annat än försöka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela