Andra upplagan

Da Capo al Fine

Vitt, vitt, vitt

Publicerad 2011-11-28 22:24:44 i Allmänt,

Så var det målat och vitt (hm, nåja). Andra strykningen gick betydligt snabbare. Upprepar: ”det ser alltid värre ut innan det torkar” tyst för mig själv. Förhoppningsvis torkar det tills jag ska sätta dit möblerna… Förmodligen kommer några roströda fläckar att tränga upp även genom det andra lagret (sådant får man väl stå ut med i en lokal som förmodligen använts som verkstad tidigare). Annars får jag väl stå och skrika "out, damned spot" och se om det hjälper.

Har också något slags idé om hur jag ska få plats med sakerna.

Nu gäller det bara att överleva ikeatripp i morgon och sedan själva flyttan på onsdag. Och jobba lite däremellan. Till exempel nu eftersom korrekturen står som spön i backen för tillfället.


Rustad för Ikea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katt

Olyckliga omständigheter, jojo. Men det kunde vara värre, det kan det alltid. Anpassa sig och gå vidare. Hur gör man det? Jag vet inte, men jag kan inget annat än försöka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela