Andra upplagan

Da Capo al Fine

Sex månader

Publicerad 2010-02-16 16:04:32 i It's my party,

För sex månader sedan slutade jag röka. Hade rökt väldigt mycket och länge, väldigt länge. Visst saknar jag det, men är ändå glad att jag lyckats hålla upp längre än någonsin tidigare (hypnos räckte fyra månader och det var nog mest för att det kostade så mycket).

Nora ska bjuda mig på semla för att fira. Är det fetisdagen idag? Eller heter det fettisdagen? Jag brukar oftast hålla reda på när det är Mardi Gras (New Orleans webcams, när man nu inte kan resa själv, i år är det väl extra festligt). 

Vaknade i morse med kritvita händer. Lite vampyrlika sådär. Det såg lite läskigt ut. Fick gymnastisera dem länge för att kunna skriva.

 
Jag är ingen semmelfanatiker, men visst ska de ha trekantiga lock? Och mycket mandelmassa, även i degen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katt

Olyckliga omständigheter, jojo. Men det kunde vara värre, det kan det alltid. Anpassa sig och gå vidare. Hur gör man det? Jag vet inte, men jag kan inget annat än försöka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela