Andra upplagan

Da Capo al Fine

Je suis le plus beau de quartier

Publicerad 2009-12-11 19:47:52 i It's my party,

 Skönaste stilen: Beth forever

Senaste köpet:
En cola zero från Mat på jobbet-kylen på – jobbet.

Senaste förälskelse: Japan

Senast förbannad på: Att sjukvårdsministern inte sitter i fängelse ännu

Senaste sms:set var ifrån: Nora

Vilken är den bästa/värsta stilen du haft? Hellång läderkappa

I väskan har jag: Skulle vilja svara ”kalashnikov, en kvarting eau de vie, Hello Kitty-massagestav, Dr Hauschka och Bruno K Öjers samlade verk.” Men det är ju inte sant. Min Dr Hauschka är slut.

Det absolut fulaste som finns: Just idag ljusbruna knähöga stövlar med hög svart klack och instoppade blå jeans. Kvinnan jag såg på banken trodde nog hon såg ärtig ut men i stället såg hon hjulbent och väldigt tacky ut. Å andra sidan så såg alla andra på banken väldigt snygga ut i jämförelse, fast tacky-kläderna förmodligen kostat lika mycket som alla andras sammanlagt.

Har du några känslor? För mig ännu Clas-Göran?

Mest överanvända ord: yes, möjlighen skit,

Vem är bäst på hela planeten? Tank

Hur smart är du på en valfri skala? Skitsmart

Till frukost äter jag: Kaffe eller te, kanske lite gröt, godis, frukt eller kall pizza. Idag= 3 st coctailtomater. Bäst: amerikansk dinerfrukost.

Här lunchar jag: Vid datorn

Hit går jag efter jobbet: Jobbar för det mesta hemma, så jag får väl säga köket

En onsdagskväll går jag: till datorn

På torsdagen vaknar jag: oftast

Har du någonsin Googlat dig själv? Självklart

Sökt efter ditt namn på Flashback? Tror inte det finns där. Har sökt Noras häxmorsa däremot. Hon fanns. Inget riktigt snaskigt skvaller dock. Too bad.

Fejkat en stämpel för att komma in på krogen? Nej. Va? *helt ute*

Ljugit om din ålder: Åt alla håll.

Druckit slattar? Nej fy fan! Urk, äckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katt

Olyckliga omständigheter, jojo. Men det kunde vara värre, det kan det alltid. Anpassa sig och gå vidare. Hur gör man det? Jag vet inte, men jag kan inget annat än försöka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela