Andra upplagan

Da Capo al Fine

Electric sheep

Publicerad 2009-12-21 22:50:10 i Sjukdomsinsikt,

Ska testa om jag snarkar så jag väcker mig själv (sant, det går) eller har sömnapné som det heter om man vill vara lite fin i kanten. Har fått hem en visserligen liten och portabel utrustning, men den har massor av sladdar och konstigheter som ska tejpas fast och sättas på olika ställen.



Eller tänk om jag blir så nervös att jag inte kan sova alls. Så nu ska jag slappna av, slappna av, inte tänka så mycket, sådärja. Varför surrar apparaten? Ska jag verkligen kunna sova med något som surrar på magen?
Nu tar jag en sömntablett! Skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katt

Olyckliga omständigheter, jojo. Men det kunde vara värre, det kan det alltid. Anpassa sig och gå vidare. Hur gör man det? Jag vet inte, men jag kan inget annat än försöka.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela